9 Eylül 2013 Pazartesi

Burutuse Aşk Ne Diye Sorarlar


Bir sosyal paylaşım sitesinde tanışmış, epeydir de konuşuyorduk. Burutus uzun bir bekleyişten sonra ‘galiba ben sende farklı şeyler hissediyorum’ lafını duymuş ve odasında elindeki telefonu havaya atıp kahkahayı basmıştı, diyememişti “ben sana aşığım” diye. Olsun durumlar iyiye gidiyordu. İnşallah oda bana aşık olur, severdi, ümidi.




Öyle olmadı işte, farklı dünyalardan iki yabancı, biri durmadan mesaj atıp sevdiğini nasıl özlediğini anlatıyordu biri o mesajları görüp, cevap atmıyordu… Konuşmuyordu adeta.

Bir gün birisi sevdiğinin okuluna gitme kararı aldı. Üç defadır iptal olan buluşma nihayet gerçekleşecekti. Sırf onun için gitmişti Allahın tepesine.  Ondan gelen cevap Burutusu çok üzmüştü. Oturdu çimenlerin üzerine, ağladı. Hıçkıra hıçkıra… Ağlaya ağlaya mesaj attı. Nafileydi.

Sorarlar Burutuse bize aşkı anlat diye ne anlatsın ki Burutus size? O onun ilki olacaktı. Olmadı. Aşktan kalan tek şey, onu koluna alıp uyutmak, bütün gece o incinmeden uyusun diye kolunu çekememek derdi Burutus. Onun aşkı hayaldi.

2 yorum:

  1. Tatlım. Nasıl desem bilemiyorum ama bir insana onu sevdiğini söyledikten sonra onu tamamen sevdiğine inandırdıysan. Yani onun seni elde ettiğini fark ettirdiysen karşıdaki insan üzerindeki etkin azalır ve onun için sıradan bir insan olursun. Farkında olmadan onu ne kadar çok sevdiğini ıspatlamaya çalışman bir hataydı. Oysaki aşkı canlı tutabilmek için şüpheye ihyiyaç vardır. Şüphe olmaz ise aşkın ateşi söner. Bir insanı seviyorsan ona nekadar iyi olduğunu hissettir ne kadar çok sevdiğimi değil. Bu sayede onunda senden hoşlanmasını sağlamış olursun :) Bu insanların doğasında vardır...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla pembeciğim o kadar doğruymuş ki, geç anladım, kahretsin!

      Sil